Belangrijk: Registreer je via de Wedstrijdzaken App

Hallo allen,

Komend weekend staan voor veel teams de eerste officiële wedstrijden op het programma. Hierbij is het erg belangrijk dat iedereen, vanaf de O12 teams zich registreert via de Wedstrijdzaken-app. Ook leiders, trainers,  scheidsrechters, enz.

Zo’n beetje 80% van onze leden hebben dit al geregeld en mogen dan uiteraard ook deelnemen aan wedstrijden, echter zijn er nog steeds mensen die zich moeten registreren. Jullie als leden zijn uiteindelijk zelf verantwoordelijk!!!!! Niet registreren = niet spelen!

Voorkom problemen en voer de registratie even uit.
Bij vragen kun je bij Dave Blekkink terecht via info@svbredevoort.nl of daveblekkink@hotmail.com of 0647144023.
Daarnaast bestaat er ook de mogelijkheid om je pasfoto te veranderen. Dit is alleen noodzakelijk als je huidige foto niet bestaat of recent meer is.  Het gaat er om dat een scheidsrechter je moet kunnen herkennen! Ook hier geldt: je bent er zelf verantwoordelijk voor.  De ‘oude’ foto van de voormalige spelerspas wordt bij de meesten automatisch geüpload dus die is dan uiteraard gewoon voldoende.

‹ Terug naar 'Nieuws'