Vriendinnen-Voetbalmiddag

Op woensdag 9 mei wordt er een Vriendinnen-Voetbalmiddag gehouden door SJO MEC/Bredevoort. Deze middag zal plaatsvinden bij sportpark ’t Broock (s.v. Bredevoort) en is voor alle meiden van groep 3 t/m 8, die het leuk vinden om een middagje te voetballen.

Om 13.30uur start de middag met het indelen van de groepen en het kennismaken van de trainers. In verschillende oefeningen wordt er kennis gemaakt met het voetbalspel en op het einde van de middag valt er ook nog een prijsje te winnen. Rond 15.00uur zal de middag afgesloten worden.

Tussendoor wordt er voor drinken en wat lekkers gezorgd.

Kom samen met je vriendinnen naar deze leuke voetbalmiddag! Denk aan sportkleding en voetbalschoenen (eventueel sportschoenen).

Opgeven is niet nodig. Voor vragen kun je terecht bij de contactpersonen:
Arjanne Schaart-Anvelink 06-10578679
Lindsey van der Steen 06-45790889