Winterprogramma

De elftallen zijn sinds vorige week weer in training en de eerste twee winteractiviteiten liggen alweer achter ons.

Op 7 februari was de nieuwjaarsreceptie en de snerttocht die door het BAC weer prima was georganiseerd. Tijdens de nieuwjaarsreceptie werd een verloting gehouden met zeer fraaie prijzen. Deze verloting leverde een mooi bedrag op die we als vereniging gebruiken om een pinautomaat aan te schaffen. Verwachting is dat deze binnen enkele weken aangesloten wordt.

Voor de komende weken staan nog een aantal activiteiten op de planning:

• Zondag 21-1 gaan het tweede en derde gezamenlijk bowlen. Na afloop is er in de kantine een gezellig samenzijn en zullen we de klassieker Ajax-Feyenoord uitzenden
  • Zondag 28-1 staan er alweer wedstrijden op het programma. Het 1e speelt uit in Lochuizen en het 2e heeft een oefenwedstrijd tegen Zeddam/St Joris.
  • Op zondag 4 februari speelt het derde een competitiewedstrijd tegen Silvolde en willen we ’s middags een pokertoernooi houden. Het materiaal is beschikbaar, we zijn alleen nog op zoek naar iemand die dit kan en wil organiseren.
  • Verder kunnen jullie alvast vrijdag 23 februari in de agenda schrijven. Dan organiseren we weer een leuke Quiz. Doe mee met vrienden of je elftal. Het is voor iedereen!

‹ Terug naar 'Nieuws'