Mec-Bredevoort JO19 speelt gelijk tegen Erix JO19

Vandaag stond Erix JO19 op het schema, van dit team hadden we de vorige keer 2-0 verloren.

We begonnen de wedstrijd redelijk goed. Hier en daar ontstonden kansen voor Erix en voor ons, maar het lukte ons en Erix niet om ze binnen te tikken. Door slordig verdedigen aan onze kant, kon een speler van Erix op ons goal schieten, de bal stuiterde net op voor de handen van Hidde hierdoor kwamen we 0-1 achter te staan.

Na de rust scoorde Erix de 0-2, maar al snel daarop scoorde Jimmy de 1-2. Hierna gingen we een stukje beter voetballen, jammer genoeg viel wel de 1-3 voor Erix. Even later tikte Aron de 2-3 binnen. In de laatst 20 minuten van de wedstrijd werd Jimmy, in de zestien, neergehaald door de keeper van Erix. Toen krijgen we een penalty, die Bart nam en binnen schoot, 3-3. Na deze gelijk makende goal kregen wij nog een paar kleine kansen, waarvan één op de paal. Dus we sloten de wedstrijd af met 3-3.

Op naar volgende week, dan spelen we thuis in Bredevoort tegen Keijenburge Boys JO19