Mec/Bredevoort JO19 verliest 3e wedstrijd op rij

Op zaterdag 18 maart stond de wedstrijd tegen Zeddam-Sint Joris A1 op het programma. Vorig jaar moesten we ook tegen deze tegenstander en toen hadden we kansloos 3-0 verloren, dus we wisten dat het een hele moeilijke wedstrijd werd.

In het begin van de wedstrijd waren we de betere ploeg en speelden we op hun helft, we kregen kansen maar deze werden gemist. Even later kreeg de spits de bal en schoot hem onderkant lat via Hidde in de goal. Zeddam-Sint Joris speelde fysiek en agressief en dit leverde 2 gele kaarten voor ze op.

Na rust wouden we in het begin heel snel drukken zetten omdat zij slecht met 9 man speelde, maar dat lukte niet en we kregen nauwelijks kansen. Zeddam-Sint Joris was de 2de helft beter en wij speelde heel slordig en onrustig. Hierdoor werd het 2-0 en even later zelfs 3-0.

Een terechte verloren wedstrijd alhoewel de uitslag wel iets te hoog uitviel. Volgende week de thuiswedstrijd tegen Vosseveld A1, wederom een zware pot voor ons.

Bart Groters