Reünie en feestavond vrouwenvoetbal

De jubileumcommissie heeft het programma voor het jubileum van zaterdag 17 december gereed. We zijn druk bezig met het achterhalen van de adressen van oud leden, coaches, leiders en grensrechters. We krijgen hierbij hulp van de damescommissie, oud leden en leden. Het gaat om ongeveer 350 adressen. Er heeft inmiddels een interview plaats gevonden met het Achterhoeks Nieuws en wordt half november geplaatst. Hierin worden vooral de beginjaren besproken en de jaren 80 en 90 en de start van de SJO MEC / Bredevoort. Het programma ziet er als volgt uit: Zaterdag 17 december locatie Den Tappen 15.00 uur – 19.00 uur Reünie voor genodigden. 20.00 uur – 01.00 uur Feestavond voor alle mensen die de dames van MEC & Bredevoort een warm hart toedragen. M.m.v. DJ Buurman&Buurman. Vanaf 22.30 uur is de Stegge aanwezig voor een warme hap. Kaarten a € 5,- per stuk zijn te koop bij Den Tappen, Kantine SV Bredevoort en de jubileumcommissie. Mocht je nog vragen of aanvullingen hebben en ook als je denkt dat we jouw of iemand zijn vergeten uit te nodigen voor de reünie geef het door: jubileum50jaardamesmec@hotmail.com. Met vriendelijke jubelgroeten, De jubileumcommissie Elke Lammers. Liset Freriks, Henk Hoefman en Geert Toebes( 0618451331)