Jeugd

Welkom bij de jeugdafdeling van MEC-Bredevoort. Sinds een aantal jaren werken voetbalvereninging MEC en sportvereniging Bredevoort samen binnen de jeugdafdeling. Inmiddels als officiƫle samenwerkende jeugd organisatie, met een gezamenlijk jeugdbestuur/technische commissie. SJO MEC-Bredevoort.
In de nieuwe tenues zijn beide clubkleuren verwerkt, geel en blauw.
Alle teams trainen en spelen wedstrijden in zowel Miste als Bredevoort.

Wat hebben wij te bieden? Voetballen op eigen niveau in een vertrouwde en niet al te grote omgeving, waar iedereen even belangrijk is en mee telt.
Plezier staat voorop. Voetballen binnen je eigen leeftijdscategorie met goede faciliteiten.

• Jeugdvoorzitter
  • Secretaris