Pannenkoekenmeel actie

De jaarlijkse pannenkoekmeel actie komt er weer aan. Deze vindt plaats op zaterdag 25 februari 2023 en wordt door de jeugd van SJO Mec-Bredevoort verkocht.

De jeugdleden komen dan langs de deuren om het lekkerste meel aan u te verkopen. De opbrengst van deze actie wordt gebruikt voor het organiseren van activiteiten.

Prijzen:

2,- per stuk.

5,- voor drie pakken.

Wilt u niks missen van dit overheerlijke meel, dan kunt u ook uw bestelling doorgeven aan ons.

Mail de bestelling naar activiteiten@svbredevoort.nl

Met vriendelijke groet.

SJO Mec-Bredevoort