Afscheid Tim Weevers(Smiley) en Michiel Rave(Smeagol) bij Bredevoort 1

2020 zullen we herinneren als een knotsgek jaar waarin Covid19 kwam. De wereld stond op z`n kop. Veel landen die een lockdown instelden en in Nederland was dat met de intelligente lockdown niet anders. De conclusie was dat alles tot rust kwam. Het voetbal seizoen kwam abrupt ten einde. Op de voetballoze zondagen kwam je erachter wat je miste. Een mooie vrije trap of strafschop van Michiel Rave of een mooie actie van onze Marioano Bombarda, alias Tim Weevers. Helaas zullen we deze 2 spelers niet meer terugzien in het 1e .

Tim en Michiel hebben beide een mooie carrière bij het 1e erop zitten. Tim goed voor ongeveer 225 wedstrijden en een kleine 10 doelpunten en Michiel goed voor ongeveer 300 wedstrijden en bijna 50 doelpunten. Michiel scoorde zijn goals veelal uit vrije trappen en strafschoppen en Tim omdat die vaak niet op tijd aan de kant kon komen. Beide spelers kwamen net na elkaar bij het 1e en hebben een paar mooie hoogtepunten meegemaakt, zoals promotie van de 6e naar de 5e klasse, de periodetitel uit bij Beltrum en vorig jaar een klein feestje na Kilder uit, bij het behalen van de promotiewedstrijd.

Helaas hebben we op het veld tijdens een wedstrijd nog geen afscheid van Tim en Michiel kunnen nemen. Maar op zaterdag 6 Juni, toen je op 1.5 meter afstand met een groep van 30 personen bij elkaar mocht komen, hebben we hier bij het 1e op gepaste wijze bij stilgestaan. Er werden wat anekdotes verteld over beide spelers en ze kregen een paar mooie cadeau`s. Het afscheid op het veld houden jullie nog van ons te goed.

Gelukkig kunnen we Tim en Michiel nog blijven bewonderen op het veld. Ze gaan beiden spelen in het 2e. De tijd zal even wennen zijn, maar ongetwijfeld zien we daar een paar mooie vrije trappen van Michiel of een mooie actie van Bombarda Weevers.

Namens het 1e wensen wij jullie veel succes en voetbalplezier in het 2e. Het gaat jullie goed.

‹ Terug naar 'Nieuws'