Bredevoort 1 neemt afscheid van Ronald, Nick, Bram en Luuk

Het einde van het seizoen betekent ook dat er afscheid zal moeten worden genomen van een aantal mensen. Trainer Ronald van der Plaats zal volgend jaar zijn carrière voortzetten bij Vosseveld, Ronald is een echte man van de club en heeft zich jaren lang als enthousiaste en betrokken trainer volledig ingezet voor Bredevoort. Daarnaast wordt er ook afscheid genomen van leider Nick Schaart. Nick was iets minder op de voorgrond dan Ronald, maar was een fijne leider om erbij te hebben. Er zijn ook twee spelers waar afscheid van zal worden genomen, dit zijn Luuk Wensink en Bram Navis. Luuk was jaren lang één van de meest fanatieke van het team en nam nooit genoegen met verzaken. Waar dit nog best wel eens vervelend kon zijn, wist iedereen dat dit enkel en alleen was om het beste uit iedereen te halen. Bram viel in het team niet op door zijn fantastische voetbal, of door zijn felheid als Luuk, Bram zijn grootste kwaliteit is namelijk het creëren van sfeer binnen een groep. Bram wist altijd voor een goede sfeer te zorgen en was een aanwinst om erbij te hebben. Bram gaat zijn leven een vervolg geven in het mooie Canada en Luuk gaat bij een lager team voetballen binnen de club. Wij wensen Ronald, Nick, Bram en Luuk al het succes en geluk voor wat nog komen gaat en bedanken hun voor hun jarenlange inzet en bewezen diensten.

‹ Terug naar 'Nieuws'