Brief kledingplan

Beste ouder/verzorger,

Vanaf het nieuwe seizoen zal de complete jeugd- en damesafdeling van SJO MEC/Bredevoort in nieuwe kleding gestoken worden, dit met dank aan onze vele trouwe sponsoren. Naast de wedstrijdkleding zullen ook alle jeugd- en damesleden een nieuw presentatiepak krijgen wat ze op de zaterdag of zondag vóór en na de wedstrijd kunnen dragen.

Voor de maatvoering van de presentatiepakken hebben we uw hulp nodig. Er zijn hiervoor een aantal pasmomenten:

Zaterdag 30 april van 11.00uur tot 13.00uur in Bredevoort.

Zaterdag 7 mei van 11.00uur tot 13.00uur in Bredevoort.

Het presentatiepak bestaat uit: Trainingsjack, trainingsbroek en een t-shirt.

Het passen van de kleding is niet noodzakelijk. De maatvoering van de nieuwe kleding is gelijk met de huidige kleding. Aan de hand van de huidige kleding kunt u een goede inschatting maken of de huidige maat vanaf september nog minimaal een jaar volstaat óf dat er vanaf de zomer een grotere maat besteld moet worden. Heeft uw kind nog geen presentatiepak? Dan is het verstandig om wel even te passen.

Omdat we tijdig willen bestellen willen we graag vóór woensdag 11 mei uw reactie op jeugd@svbredevoort.nl, ongeacht of er gepast wordt of niet. Let op: Als er géén reactie komt wordt de huidige maat besteld, vanaf september 2023 is er dan pas een mogelijkheid tot omruilen. Hiervoor is onderstaande informatie belangrijk:

Naam                                                                     :

Huidige team                                                       :

Huidige nummer presentatiepak                    :

Huidige maat presentatiepak                    :

Gewenste nieuwe maat presentatiepak    :

Overigens zijn we begin september, bij uitgifte van de nieuwe kleding, nog op zoek naar extra handen. Ook is hulp op zaterdag 30 april en 7 mei gewenst. Wilt u graag de vereniging helpen, laat het dan weten via jeugd@svbredevoort.nl óf info@vvmec.nl .

Vriendelijke groet,

Ilse Wiggers