Fietstocht op Koningsdag

Op Koningsdag is er weer van alles te doen in Bredevoort. Zo wordt er ook dit jaar voor jong en oud een leuke fiets-puzzeltocht van ongeveer 2,5 uur georganiseerd.

We starten in groepjes tussen 10:00 en 10:30 en vertrekpunt is de accommodatie van voetbalvereniging Bredevoort.

Kom vooral na afloop van het kanonschieten een kopje koffie, thee of limonade halen en vervolg de dag (tegen een kleine vergoeding) met deze leuke fietstocht. De tocht is voor iedereen en geschikt voor jong en oud. U hoeft geen lid te zijn van de voetbalvereniging om deel te nemen.

Hopelijk zien we jullie op 27 april!

‹ Terug naar 'Nieuws'