Geslaagde Sv Bredevoort pubquiz

De door het BAC georganiseerde Sv Bredevoort pubquiz van vrijdag 17 mei was een groot succes, maar liefst 14 teams van jong tot oud hadden zich aangemeld waardoor het in de goed gevulde kantine barstte van de gezelligheid. Onder het genot van een hapje en een drankje werden de deelnemers gedurende de quiz onder andere getoetst op hun kennis van muziek, Achterhoeks voetbal, Bredevoortse geschiedenis en topografie.

Tot aan het einde bleef het ontzettend spannend wie er met de overwinning vandoor zou gaan, het verschil tussen de nummer 1 en 2 was slechts één punt. Uiteindelijk was het Dekmantel die er met 83 punten met de overwinning vandoor ging, op één punt gevolgd door Brefriends. Ook de Stedentrippers en Ambthuiswal e.o. vielen in de prijzen, de poedelprijs was voor de jonge heren van Puppy’s en Guppy’s.

Al met al een zeer geslaagde avond vol kennis en gezelligheid.

Uiteraard horen er bij een pubquiz ook mooie prijzen, deze hebben wij te danken aan: Stadsbrouwerij de Borghman, Café-Restaurant de Domme Aanleg, Vakslagerij Eppink en Vakantiepark de Twee Bruggen. Heel hartelijk bedankt voor de prachtige prijzen!

‹ Terug naar 'Nieuws'