In Memoriam: Dick Piek

Gisterenavond bereikte ons het droevige bericht dat ons trouwe lid Dick Piek op 69 jarige leeftijd is overleden. Dick was al enige tijd ernstig ziek.

Dick is altijd bijzonder actief geweest als lid van onze vereniging. Zo was hij in het verleden speler en leider. De laatste jaren hielp hij de vereniging uit de brand met kantinediensten, diverse klussen op ons complex en was hij op maandagochtend actief binnen de groep klusvutters. In 2013 werd hij nog gehuldigd als 50 jarig lid.

Wij wensen de familie, vrienden en kennissen veel sterkte toe.

‹ Terug naar 'Nieuws'