Jubilarissen bij SV Bredevoort

Op de algemene ledenvergadering van SV Bredevoort, die begin november plaatsvond, zijn veel trouwe leden in het zonnetje gezet. Alle aanwezige jubilarissen werden één voor één door de voorzitter naar voren geroepen na een korte introductie. Op deze ALV hadden we maar liefst 11 leden die een mijlpaal bereikt hebben SV Bredevoort.

Tevens heeft een lid een extra speldje mogen ontvangen. Zo werd Berti Rave benoemt tot ‘Lid van Verdienste’ voor de enorme inzet in combinatie met het langdurige lidmaatschap. Helaas was Berti niet aanwezig op deze avond. En als hoogtepunt van de avond heeft het bestuur zelfs nog 4 jubilarissen benoemd tot ‘Erelid’ van SV Bredevoort. Deze titel werd gegeven aan Hans Piek, Jos Meijnen, Bart Oonk en Berni Blekkink.

Op de foto, staand van links naar rechts: Henk Hoefman, Tom Blömer, Jos Meijnen, Berni Blekkink, Hans Piek en Hans Wensink. Op de foto, knielend van links naar rechts: Michel Wensink, Bart Oonk en Henk Velthuys.

Op de foto ontbreken: jubilaris Hans Navis en Peter Lensink en tot Lid van Verdienste benoemde Berti Rave. Zij ontvangen de bijbehorende attentie in een later stadium. Het bestuur van SV Bredevoort is erg trots op zo veel trouwe leden die zich ook nog eens inzetten (of ingezet hebben) voor de vereniging.

‹ Terug naar 'Nieuws'