Jubilarissen en Lid van Verdienste

Jan Weevers

Jan Weevers is 40 jaar lid van sv Bredevoort. Jan voetbalde tot ongeveer zijn twintigste, maar problemen met de knie verhinderde hem om verder te gaan.

Gelukkig bleef hij bewaard voor de vereniging en ging hij verder als jeugdleider.

Hij ging verder als leider van het derde elftal en vormde jarenlang een duo met Rene Vonhof en later Ewald Stronks. Als invalkracht stond hij zeer sporadisch nog een keer op het veld.

Daarnaast was Jan zeer lang bestuurslid en vervulde hij gedurende twee lange periodes de rol van secretaris. En vergeet vooral onze website niet. Zonder Jan was deze zeker niet tot stand gekomen. Af en toe staat Jan nog langs de lijn om onze websites van nieuwe wedstrijd- en actiefoto’s te voorzien. Hij draait ook nog kantinediensten, al stopt hij daar vanaf na de winter mee.

Vanwege zijn activiteiten voor de vereniging is Jan tevens benoemd als Lid van verdienste.

Michel Graven

Michel is 25 jaar lid. Hij voetbalde zijnjeugd bij Bredevoort en schopte het tot het eerste elftal. Dat deed hij echter niet lang, want na enkele seizoenen stopte hij. Michiel is leider van de F jeugd geweest, maar vanwege drukte met zijn eigen zaak stopte hij daarmee. Gelukkig is zijn oudste zoon inmiddels lid en komt dat misschien wel weer ?

Koen Nieuwenhuis

Ook Koen is al 25 jaar lid. Koen balanceerde jarenlang tussen het eerste en tweede elftal. Ondanks dat hij langere periodes als 13e en 14e man fungeerde, klaagde hij nooit. Uiteindelijk belandde hij in het tweede, waar hij als spits en nu ook regelmatig als middenvelder menig kans mist. En soms ook scoort.

Enkele andere punten die aan de orde kwamen tijdens de jaarvergadering:
– de staat van het onderhoud van het complex. Na ruim 2 jaar overleg zijn nieuwe afspraken gemaakt over het huurcontract met de gemeente Aalten. Ook wordt er al lange tijd gesproken over een kwaliteitsimpuls voor het inmiddels meer dan 40 jaar oude sportpark. Helaas is hier nog geen duidelijkheid over.
– het maatschappelijke probleem rondom vrijwilligers die steeds moeilijker te krijgen zijn
– de samenwerking met MEC die naar tevredenheid verloopt

‹ Terug naar 'Nieuws'