Jubilarissen gehuldigd

Tijdens de jaarvergadering van 4 oktober werden weer diverse jubilarissen gehuldigd. Dit jaar waren er liefst 6:

• Wim Wensink: 60 jaar lid
  • Jos Stevens: 50 jaar lid
  • Eddy Geurkink: 40 jaar lid
  • Ewald Stronks: 40 jaar lid
  • Jolanda Piek: 25 jaar lid
  • Ronald van der Plaats: 25 jaar lid

We krijgen regelmatig vragen hoe het nu zit met het moment waarop leden gehuldigd worden. Het meetmoment daarvoor is het vorige seizoen, met als einddatum 30 juni. Dus wanneer iemand na 30 juni in een bepaald jaartal lid is geworden, dan telt dat als eerste meetmoment en is de huldiging dus bij de jaarvergadering van het seizoen daarop.

Foto’s van de jubilarissen:

‹ Terug naar 'Nieuws'