KNVB Wedstrijdzaken App (update met video’s)

Met ingang van komend voetbalseizoen stapt het amateurvoetbal over naar het mobiel digitaal wedstrijdformulier. Het invullen van het wedstrijdformulier zal vanaf dan uitsluitend met de Wedstrijdzaken-app op een smartphone of tablet gaan.

De Wedstrijdzaken-app is te downloaden voor iOS en Android.

“Een mooie ontwikkeling voor ons amateurvoetbal. Ik denk dat iedereen blij is dat ook de wedstrijdformulieren de stap naar het digitale tijdperk hebben gemaakt”, zegt directeur amateurvoetbal Jan Dirk van der Zee. “Sinds het afgelopen seizoen wordt de app gebruikt in het zaalvoetbal en wordt er ook in het veldvoetbal mee getest. De resultaten en de ervaringen van voetballers, bestuursleden en scheidsrechters zijn zo positief, dat we hebben besloten om al met ingang van het komend seizoen volledig over te gaan op het mobiele wedstrijdformulier.”

De KNVB heeft een nieuwe App geïntroduceerd, de KNVB Wedstrijdzaken. Deze App is voor alle leden (en ouders van jeugdleden) op je mobiele telefoon te installeren. Je registreert je eerst in deze App, door middel van je emailadres en een aan te maken password. Wat nou als jou emailadres niet bekend is in het ledenadministratie systeem, sportlink. Stuur een mail naar info@svbredevoort.nl of daveblekkink@hotmail.com. Wacht dan even geduldig af tot je bericht terug hebt en daarna kun je aan de slag met de KNVB wedstrijdzaken app.

Instructie video’s

Meer vragen en antwoorden zijn te vinden via onderstaande link:

‹ Terug naar 'Nieuws'