Mini-training weer van start!

Vanaf medio Maart gaan de trainingen voor de aller jongste talenten weer van start. Dit betreft alle jongens en meisjes die in 2019 of 2018 geboren zijn.

De trainingen staan onder de bezielende leiding van Luuk Wensink, samen met nog een te contracteren co-trainer. De training start om 10.30uur op het trainingsveld op ‘t Broock.

Om te kijken hoe groot de groep is en wanneer we exact kunnen starten, vragen we om bij interesse van uw zoon/dochter een mail te sturen naar jeugd@svbredevoort.nl. De eerste trainingen zijn vrijblijvend, daarna kunt u uw zoon of dochter inschrijven via svbredevoort.nl.

‹ Terug naar 'Nieuws'