Nieuwe Dug-Outs officieel geopend

Op zondag 29 oktober 2017 heeft s.v. Bredevoort de 4 nieuwe dug-outs officieel in gebruik genomen. De maker van onze oude dug-outs, Engelbert Ebbers, heeft de openingshandeling voor zijn rekening genomen. De oude gemetselde dug-outs waren aan het einde van hun leven gekomen en werden langzaamaan onveilig. Deze werden 38 jaar geleden gebouwd en hebben hun dienstjaren er dus wel op zitten.

Na goed overleg is besloten om nieuwe dug-outs te plaatsen. Samen met de fabrikant, Erma Sport uit Almelo, is uiteindelijk gekozen voor het type De Luxe. Deze waren echter alleen mogelijk door een flink stuk zelfwerkzaamheid en een aantal sponsoren.

Onze vrijwilligers hebben de handen uit de mouw gestoken en de oude dug-outs gesloopt en afgevoerd en vervolgens een mooie funderingsplaat te storten om de nieuwe op te zetten. Hierin zijn de sponsors Prinsen Sloopwerken en Boekelder Betonboren ook actief geweest. Daarnaast hebben drie reclame-sponsoren gevonden die mee helpen e.e.a. financieel haalbaar te maken.

Als eerste GUV Uitvaartverzorging.

Wat is GUV?

Al 100 jaar uitvaartzorg zonder winstoogmerk. De GUV organisaties staan nabestaanden dag en nacht met raad en daad terzijde. Ook zorgt GUV ervoor dat men een goede verzekering voor uitvaartkosten heeft. De werkwijze van GUV verschilt sterk van andere (landelijke) organisaties. GUV heeft namelijk maar één doelstelling: het verzorgen van waardige uitvaarten.
Persoonlijk, betrokken en dichtbij

Dat omschrijft het beste onze filosofie. Wij werken met persoonlijk contact. Ook ’s nachts krijgt u bij een melding van overlijden een uitvaartverzorger aan de telefoon. De betrokkenheid van onze medewerkers geeft ondersteuning in een moeilijke tijd. En alle medewerkers zijn regionaal woonachtig. Uit Beltrum, Oost-Gelre, Winterswijk en Aalten afkomstige medewerkers kennen de gewoontes en gebruiken als geen ander.
Het voelt direct vertrouwd!

En dat is bij het begeleiden van nabestaanden erg belangrijk. Wij ondersteunen de familie bij het aller moeilijkste in een mensenleven. Het afscheid nemen van een dierbare. Moeilijk, maar ook erg dankbaar werk. Nabestaanden geven GUV gemiddeld een 9,5!

De tweede dug-out wordt gesponsord door: Vakantiepark De Twee Bruggen.

Als vakantiepark zitten zij ook niet stil en zijn ze afgelopen september gestart met de eerste werkzaamheden voor ons vernieuwde sport-, wellness- en zwempark.

Met een binnen,- en buitenbad en maar liefst 4 glijbanen gaat men voor volop waterpret voor jong & oud. Als één van de eerste de glijbanen uitproberen? Kom dan vanaf 27 april 2018 dan bij de Twee Bruggen zwemmen!

De Twee Bruggen wenst ons veel plezier met de nieuwe dug-outs. S.v. Bredevoort bedankt de Twee Bruggen voor de sponsoring en wensen hen dan ook veel succes met de bouw van het nieuwe zwempark.

En tot slot: Han Eppink Vakslager.

Han Eppink sponsort zelfs TWEE dug-outs op veld 2.

Han Eppink Vakslager lanceert een nieuw concept: “Slager aan huis”.

Al zeven generaties lang zit de familie Eppink in het slagersvak. Daar waar wij ooit begonnen met huisslachtingen, gevolgd door een authentieke dorpsslagerij met eigen slachtplaats is het bedrijf in de loop der tijd uitgeroeid tot een goed geoutilleerde moderne ‘Vakslagerij’. Waar wij ooit als dorpsslager de mensen bedienden in onze slagerijen, brengen wij nu onze ambachtelijke kwaliteit ook bij u thuis. Als consument kunt u kiezen uit ons ruime assortiment van vlees, vleeswaren, specialiteiten, vlees op tafel en BBQ.

Door onze efficiënte en stipte manier van werken, zijn wij in staat maatwerk bestellingen geheel naar uw wens bij u aan huis te brengen met onze eigen bezorg-service.

Het concept “Slager aan huis” werkt als volgt;

Voor ons assortiment met bijbehorende prijzen, gaat u naar onze button ‘download assortiment voor thuis’. U maakt zelf, geheel naar wens, uw bestelling en u weet dan ook meteen wat de bestelling kost. Vervolgens gebruikt u ons online bestelformulier, stuurt ons een email met de bestelling of belt deze door naar een van onze medewerkers.

Wij streven er naar om uw bestelling op werkdagen binnen 48 uur bij u te bezorgen. Wilt u meer informatie m.b.t. afleverdag en aflevertijd, neemt u dan contact met ons op via telefoonnummer: 0545 – 29 53 37.

Vervolgens krijgt u dan uw bestelling thuisbezorgd door onze bezorger. Deze zal u naar wens de bestelling toelichten, waarna u bij de bezorger kunt afrekenen.

Te aller tijde kunt u ons bellen voor vragen of advies omtrent uw bestelling

HAN EPPINK VAKSLAGER

“Samenwerken aan smaakvolle vleesgerechten”

www.hermaneppink.nl

Wij bedanken alle sponsoren hartelijk voor hun bijdrage.

Bestuur s.v. Bredevoort

‹ Terug naar 'Nieuws'