Rabo ClubSupport

Van 5 tot en met 27 September kan er weer gestemd worden op de actie Rabo ClubSupport. Ben je lid van de Rabobank, dan kan je maximaal 3 stemmen uitbrengen.
Iedere stem is geld waard voor SV Bredevoort.

Stappenplan stemmen. Klik op de link onderaan dit bericht. Klik op stem nu, wanneer dit nog niet in beeld is moet u iets naar onder scrollen. Nu moet u inloggen bij de Rabobank. Wanneer het inloggen is gelukt kunt u bovenaan in de zoekbalk ‘Bredevoort’ typen. U krijg nu een overzicht met clubs/verenigingen uit Bredevoort. Kies hier SV Bredevoort en daarna nog twee andere (Bredevoortse) clubs/verenigingen.

‹ Terug naar 'Nieuws'