Ronald Heynen blijft als hoofdtrainer van SV Bredevoort

SV Bredevoort heeft de optie in het contract van trainer Ronald Heynen gelicht waardoor de trainer nu tot medio 2021 vastligt bij SV Bredevoort met een optie voor een 3e seizoen. De trainer uit Lichtenvoorde is nu bezig aan zijn eerste seizoen als hoofdtrainer.

Zowel SV Bredevoort als Ronald Heynen zijn erg tevreden over de samenwerking en gaan daarom graag voor een langere periode de samenwerking aan. “Bredevoort is een erg warme club met veel vriendelijke mensen. Ik heb het heel erg naar mijn zin in Bredevoort. Vooral de mensen waarmee ik nauw samenwerk zijn erg betrokken en de trainingsopkomst is erg goed” aldus de inmiddels 47 jarige trainer.

Bredevoort staat momenteel op de 3e plaats in de 5e klasse B en blijft meedoen om de plekken die recht geven op promotie.

‹ Terug naar 'Nieuws'