SJO MEC/Bredevoort is 5 gediplomeerde trainers rijker!

De afgelopen maanden heeft vanuit de KNVB op de dinsdagavond de cursus ‘Pupillentrainer’ plaats gevonden. Onder leiding van cursusleider Fethi Ozerdogan werd er ingezoomd op:

– hoe start je een training snel op pas je hem aan?

– wie ben ik als trainer?

– wat zijn de leeftijdsgebonden kenmerken van de pupil?

– hoe communiceer ik met de spelers en ouders?

Een erg leerzame cursus, welke Timo Koskamp, Deno Sheridan, Merle Sheridan, Bram Visser en Niek Bussink met goed gevolg hebben doorlopen. Gefeliciteerd!

Ook interesse om een trainerscursus te doen? Mail dan naar jeugd@svbredevoort.nl

‹ Terug naar 'Nieuws'