Startdag Jeugd SJO MEC/Bredevoort

Zaterdag 18 augustus vindt de startdag plaats als start van het nieuwe seizoen.

Voor de jeugd JO15 en JO17 zal dit plaatsvinden in Bredevoort en start om 10.45uur. De startdag is omstreeks 14.00uur afgelopen.

Voor de jeugd tot en met O13 en het voetbal+ team zal dit plaatsvinden in Miste en start om 10.45uur. De startdag is ook voor deze teams omstreeks 14.00uur afgelopen.

Tussen de trainingen door zal er voor een broodje en drinken gezorgd worden.

Wanneer je verhinderd bent kun je je voor woensdag 15 augustus afmelden bij je eigen trainster/trainer of leidster/leider.

Voor de nieuwe spelers die nog geen presentatiepak hebben en de spelers die in juni hun pak ingeleverd hebben is er een mogelijkheid om zaterdagmiddag na de startdag vanaf +/- 14.30uur in Bredevoort kleding te halen.

Tot zaterdag 18 augustus.

Groet,

Jeugdbestuur SJO MEC/Bredevoort