Stefan Wolterink nieuwe trainer SV Bredevoort

Het bestuur heeft net voor de kerst een overeenkomst weten te sluiten met Stefan Wolterink voor het komende seizoen. De 42-jarige oefenmeester uit Vragender gaat daarmee voor het eerst aan de slag met een eerste team, nadat hij de laatste jaren al diverse jeugdteams en 2e teams heeft getraind. SV Bredevoort en Wolterink kijken uit naar de samenwerking.

Bij Bredevoort zijn al vaker trainers aan de slag gegaan die voor het eerst een hoogste team onder hun hoede kregen: “wij zien daarin kansen voor zowel de jeugdige spelers als voor de relatief jonge trainer” aldus een bestuurslid van SV Bredevoort.

‹ Terug naar 'Nieuws'