sv Bredevoort en trainer Ronald van der Plaats gaan na dit seizoen uit elkaar

Na dit seizoen komt er een einde aan de samenwerking tussen trainer Ronald van der Plaats en sv Bredevoort. Ronald is 4 jaar als hoofdtrainer actief geweest en was daarvoor assistent van trainer Sandor Wijkamp.

Wij zijn erg blij met de bijdrage die oud-speler Ronald heeft geleverd aan de ontwikkeling van talentvolle jeugdspelers en wensen hem alle succes bij een nieuwe club.

sv Bredevoort gaat nu op zoek naar een nieuwe trainer die met de talentvolle groep een nieuwe stap kan maken. Kandidaten kunnen zich melden bij een van de bestuursleden of via info@svbredevoort.nl

‹ Terug naar 'Nieuws'