Teamindeling seizoen 2018/2019

Jeugdspelers Mec-Bredevoort,

De teamindelingen voor seizoen 2018/2019 zijn bekend. Als TC zijn we vanaf begin dit jaar bezig geweest om te kijken hoe we dit komend seizoen de teams wilden gaan indelen. We waren hierbij afhankelijk van veel zaken: nieuwe opzet jeugdvoetbal KNVB, aantallen qua spelers in de leeftijdscategorieën en de (on)mogelijkheden met betrekking tot aanvragen dispensatie.

We hopen op een sportief, plezierig en succesvol seizoen. Voor de meeste teams zal het seizoen starten met de inmiddels traditionele startdag. Deze zal plaatsvinden op zaterdag 18 augustus. Verdere informatie volgt hierover.

Sportieve groet,

De technische commissie jeugd