Update activiteiten

Naar aanleiding van de nieuwe maatregelen hebben we als beide verenigingen besloten om per direct alle activiteiten stop te zetten.

Maandagavond was dan ook de laatste avond dat de lampen voor de SJO brandden op ‘t Broock en bij den Tappen. Indien de situatie het toelaat zullen in de week van 18 januari pas weer de 1ste trainingen/activiteiten plaats vinden. Tegen die tijd willen we, afhankelijk van of en wanneer de competities starten, ook kijken wat we qua winterprogramma nog kunnen organiseren.

Het is helaas niet anders, wij wensen eenieder desondanks fijne feestdagen.

Jeugd TC MEC/Bredevoort

‹ Terug naar 'Nieuws'