Update omtrent Corona virus

Vanwege het Corona virus gaat de jaarlijkse verkoop van pannenkoekenmeel niet door. Volgend jaar komen we weer langs om zodat u het overheerlijke pannenkoekmeel kan kopen!

De competities voor de jeugd en seniorenelftallen(m.u.v. het eerste elftal), zal helaas niet meer hervat worden door de Corona-maatregelen. De KNVB is voornemens om een regiocup op te zetten, waarbij er voornamelijk tegen clubs uit de buurt gestreden zal worden. De startdatum is afhankelijk van het verloop van de maatregelen, zie hiervoor de routekaart. Het kan voor ons echter niet snel genoeg van start gaan!

‹ Terug naar 'Nieuws'