Update omtrent corona virus

Sv Bredevoort volgt de berichtgeving op de voet, dus ook van andere verenigingen. Vanmiddag is er van een collega-vereniging een persbericht naar buiten gebracht waarin staat dat zij haar leden compenseren qua contributie ivm het Corona virus en de daarvoor genomen maatregelen, zoals het niet kunnen voetballen, trainen of anderszins activiteiten op haar sportpark.
Sv Bredevoort kan (voorlopig) niet overgaan tot dergelijke maatregelen aangezien onze contributie opgebouwd is uit diverse posten: afdrachten knvb, huur gemeentelijke sportvelden, vaste lasten (gas, water en elektra), afschrijving op kleding en gebouwen, enz. Zolang de knvb en gemeente niet komen met een compensatie o.i.d. kan SV Bredevoort niet overgaan op een soortgelijke compensatieregeling.

De eventuele regelingen kunnen overigens niet vergeleken worden met elkaar, omdat elke vereniging andere kostenposten (kunnen) hebben: de één is geprivatiseerd, de ander heeft geen eigen kantine, weer een ander is een onderdeel van een Omni-vereniging en weer een ander heeft wellicht nog veel meer kostenposten.

Tot die tijd zullen we “gewoon” de contributie blijven innen.

‹ Terug naar 'Nieuws'