Vernielingen bij sv Bredevoort

Afgelopen periode zijn wij als voetbalvereniging slachtoffer geworden van vernielingen. Zo zijn vangnetten doelbewust vernield. Het toppunt was het vangnet aan Stadsbroekzijde. Deze is vrijdags door de gemeente en de Hacron vervangen, als onderdeel van noodzakelijk onderhoud. Zaterdagmorgen was een stuk van 2 bij 5 meter uit het vangnet geknipt. Graag vragen wij jullie om jullie ogen en oren open te houden en je te melden bij het bestuur als je iets ziet.

‹ Terug naar 'Nieuws'