Wijzigingen uitingscommissie

Met ingang van heden heeft er een wijziging plaatsgevonden in de uitingscommissie.

Arjan Schreurs heeft afscheid genomen van deze commissie en het bestuur is Arjan enorm dankbaar voor zijn inzet de afgelopen tijd. Arjan heeft jarenlang, meestal op de achtergrond, gewerkt aan het onderhoud en beheer van de website van SV Bredevoort. Arjan enorm bedankt!!

Het bestuur is op zoek gegaan naar een opvolger en die werd al vrij snel gewonden. Koen Walterbos gaat per direct de taken overnemen en is verantwoordelijk voor alle kopij. Denk hierbij aan het plaatsen van verslagen, nieuwsberichten, “pupil van de week”, foto-albums, enz.

De uitingscommissie heeft een speciaal nieuw mailadres aangemaakt waar alle berichten naar toegestuurd dienen te worden: kopij@svbredevoort.nl Alleen kopij die naar dit mailadres verstuurd worden zullen geplaatst worden. Dus het oude mailadres van Arjan dient niet meer gebruikt te worden.

Niek Weevers en Jan Weevers zullen op de achtergrond mee blijven draaien in deze commissie, waarbij Niek het algemene onderhoud van de website blijft beheren.

De onlangs gemaakte teamfoto’s zullen op korte termijn ook geplaatst worden. Er waren wat kleine problemen met de website en we hebben moeten besluiten om de gehele website over te zetten naar een nieuwe server. Dit is inmiddels allemaal opgelost en daardoor kunnen we met o.a. het plaatsen van de foto’s aan de slag.

Mocht u nog vragen hebben omtrent de uitingscommissie en over de website dan kunt u zich melden bij Koen Walterbos, Niek Weevers of Dave Blekkink (vanuit het bestuur).

‹ Terug naar 'Nieuws'