Zeer geslaagde Fietspuzzeltocht op Koningsdag!

Op Koningsdag werd er traditioneel weer een leuke fietspuzzeltocht georganiseerd door s.v. Bredevoort. Maar liefst 68 mensen hadden zich opgegeven voor de mooie rondrit. De fietstocht, met onderweg leuke opdrachten, ging over 27 kilometer. Eerst werd er natuurlijk koffie gedronken alvorens men op weg ging en aan de eerste opdracht kon beginnen. Na 9 km over de Haart kwam de eerste opdracht bij de pauzeplek: een balspel. Daarna ging de tocht verder door o.a. de Heurne en Lintelo naar de volgende stop langs de “Bombeke”. Aldaar weer een opdracht: 10 voorwerpen raden door te voelen. De teams waren daar heel fanatiek mee bezig.
Ook kon men op die pauzeplaats een drankje nuttigen. Daarna het laatste gedeelte door Dale en Barlo met opnieuw wat huiswerk voor onderweg. Na een stukje door ’t Klooster kwam men bij de kantine aan waar de teams nog even door konden puzzelen.
Daarna kwam de prijsuitreiking: de 1e plaats was voor “Team zonder Bassie”
De 2e plaats was voor “de Blekkies” en de 3e plaats voor “Team zonder Ronald”.
Nog even lekker na borrelen en daarna kon iedereen zijn of haar eigen weg vervolgen.
Al met al een zeer geslaagde fietstocht met schitterende weersomstandigheden.

‹ Terug naar 'Nieuws'