Zeer geslaagde fietstocht op Koningsdag!

Op Koningsdag werd er traditioneel weer een leuke fietstocht georganiseerd door s.v. Bredevoort. Maar liefst 16 teams hadden zich opgegeven voor de mooie rondrit. De fietstocht, met onderweg leuke opdrachten, ging over 27 kilometer. Eerst werd er natuurlijk koffie gedronken met een lekkere cup-cake alvorens men op weg ging. Na 9 km de eerste opdracht bij de pauzeplek: het 3-minuten-spel. Daarna ging de tocht verder door o.a. de Bekendelle naar de volgende stop; de ruïne van “Hemmink”. Aldaar weer een opdracht in de vorm van het welbekende “eierlopen”. De teams waren daar heel fanatiek mee bezig. Ook kon men op die pauzeplaats een drankje nuttigen. Daarna het laatste gedeelte met opnieuw wat huiswerk voor onderweg. Na een rondje om de Slingeplas kwam men bij de kantine aan waar de teams nog even konden verder puzzelen. Daarna kwam de prijsuitreiking: de 1e plaats was voor “de Bedorven Jeugd” De 2e plaats voor “Bedenk moar wat” en de 3e plaats voor “Ingrid en aanhang”. Nog even lekker na borrelen en daarna kon iedereen zijn of haar eigen weg vervolgen. Al met al een zeer geslaagde fietstocht met schitterende weersomstandigheden.

‹ Terug naar 'Nieuws'