Bredevoort 3 krijgt klop

De scoutingstrip van leider Luuk Schreurs vorige week had weliswaar geen speler opgeleverd maar toch wist de leiding een nieuwe speler te presenteren. Stephan Schaart had bij de paasbrunch zijn neefje van de kolde kant weten te overtuigen om Bredevoort 3 te versterken en zo hadden we in april opeens een nieuwe kracht in de persoon van Mylan Walvoort.

Om kwart over acht werd er al verzameld om naar Zeddam af te reizen. Toen Ibe Smit ook eindelijk binnen was, kon het team vertrekken. Hierdoor werd ook duidelijk dat Ut Dadde in de persoon van Ibe een opvolger heeft van Arjan Schreurs. Als Arjan binnen was, dan was het team compleet. Ditzelfde geldt voor Ibe Smit.

Bredevoort reisde vol goede moed af naar Zeddam voor de uitwedstrijd tegen Montferland. Maar daar aangekomen was er sprake van een bijzonder misverstand. De leiding ging ervan uit dat de spelers de kleding meenamen en vice versa. Maar de tas met kleding bleek nog in Bredevoort te staan. Thuisblijver Stephan Schaart werd gebeld om alsnog de tas te brengen waardoor de wedstrijd na enige vertraging alsnog kon beginnen.

In de wedstrijd had Bredevoort weinig in te brengen. Bredevoort creƫerde niet tot weinig en gaf wel veel weg. De enige goal die Bredevoort kon maken kwam door een fout in de verdediging van Montferland. Koen Nieuwenhuis rondde dit overigens beheerst af. Mylan Walvoort maakte niet onverdienstelijk zijn debuut in de tweede helft, maar kon ook weinig uitrichten. Uiteindelijk kreeg Bredevoort met 6-1 klop.

De uitreiking van de eikel van de week werd in de kleedkamer gedaan door Luuk Rensing. Mylan werd welkom geheten met een nominatie voor de eikel, maar uiteindelijk ging de eikel naar de leiding voor het niet meenemen van de wedstrijdkleding. Rob te Selle kreeg hem tot zijn eigen ongenoegen uitgereikt en gaf aan dat de leiding volgende week niets doet.

Dus hierbij vast de taken voor de spelers voor volgende week op alfabetische volgorde van voornaam en op basis van ingeschatte aanwezigheid.

Donderdag
21 uur leidersoverleg met leiders/trainers Bredevoort 1 enBart
Aanwezigheidsformulier klaar maken, printen, in kastje hangen en op de App zettenGeert
Zondag
Tas met wedstrijdkleding meenemen en in kleedkamer zettenHenk
Vlaggen op het veld zetten en na de wedstrijd weer weghalenIbe
Scheidsrechter ontvangen en voorzien van koffie/thee, ook in de rust en na de wedstrijdJochem M.
Uitclub ontvangen en leiders voorzien van koffie/thee, in de rust beide teams kwast en deze na de wedstrijd terug brengen in de kantineKoen
Ballen oppompen (liggen bij de trainingspakken) en in een net in de kleedkamer klaar leggen. Na de wedstrijd weer opbergen.Luuk R.
Waterzak en bidons vullen en klaar zetten in kleedkamer (liggen bij de trainingspakken). Na de wedstrijd weer opbergen.Mark
EHBO-koffer klaar zetten in kleedkamer (liggen bij de trainingspakken) en weer opbergen na de wedstijdMylan
Opstelling maken en digitaal wedstrijdformulier klaar zetten via app wedstrijdzaken i.o.m. leidingRandy
Motiviespeech verzorgen voor de wedstrijdRoel