Bredevoort 3 staat machteloos zonder Patrick van Oome

Zondag 1 oktober trad Bredevoort voor zijn eerste competitiewedstrijd aan tegen RKZVC in Zieuwent. Over de wedstrijd kunnen we kort zijn. RKZVC maakte onder leiding van hun eigen Haaland korte metten met Bredevoort. Bij elk doelpunt van RKZVC was hun Viking in de voorhoede betrokken en na 7 doelpunten hield het gelukkig voor Bredevoort op. Overduidelijk was dat in deze wedstrijd aan Bredevoortse zijde Patrick van Oomen werd gemist. Onlangs had hij als partycrasher op het buurtfeest van de Bleekwal nog beloofd er een fantastisch seizoen van te maken. Helaas was Patrick de grote afwezig op deze zondag. Omdat Koen Nieuwenhuis niet goed op de hoogste was van de status van Patrick, kreeg hij van Stephan meteen de eikel van de week uitgereikt. Hopelijk is Patrick de volgende keer wel erbij.