GWVV buit laag tempo Bredevoort uit

GWVV kwam op bezoek en nam drie punten mee na een slechte wedstrijd van Bredevoortse zijde. Bredevoort kwam geen moment in de wedstrijd en speelde te traag. GWVV had baat bij dit tempo en kreeg alle gelegenheid om de wedstrijd naar zich toe te trekken.

GWVV profiteerde daarnaast van twee blessures in de eerste helft bij Bredevoort van Geert te Hennep (nieuwe spelling volgens leiding, red.) en Jochem de Vroome. In de eerste helft was er één doelpunt voor de gasten en in de tweede helft werd dat uitgebreid met twee extra goals waardoor Bredevoort terecht verloor met 0-3.

Na de wedstrijd kon Mark Luiten de eikel van de week uitreiken. Vorige week had hij deze namelijk gekregen omdat hij zich had verslapen en niet wou delen waarom dat was. Hiermee overtrad hij een nieuwe ongeschreven regel van de Eikel van de Week. Escapades moeten worden uitgelegd en bij voorkeur overdreven.

Dat deze eikel van de week terecht bleek te zijn, kwam aan het licht nadat Mark het nodig vond om de schrijver van deze stukjes te betichten tot het weinig belichtten van zijn goede gedrag. Meneer had namelijk met gevaar voor eigen zaak een aantal ballen van achter het hek bij Silvolde weten te vissen. Chapeau Mark. Je krijgt binnenkort van ons een sticker.

Afijn, de eikel kon niet anders dan aan Randy Visser worden uitgereikt. Als je de App blijft volspammen met complottheorieën over de leiding. En daarnaast na een wedstrijd niet de stand wilt weten, maar wie de eikel heeft gekregen, dan verdien je hem ook. Kennelijk leeft het verhaal rondom de eikel zo erg bij heren als Mark en Randy dat dit ten koste gaat van de prestatie.