Jaarlijkse quiz avond

Vrijdagavond 25 januari was de jaarlijkse quiz.

Naast de gebruikelijke strijd tussen de opgegeven teams, kon iedereen dit jaar ook op persoonlijke titel meedoen. Via de app Kahoot moest iedere deelnemer 73 vragen beantwoorden en daarna werden de gemiddelden berekend. Hierdoor kwam uiteindelijk het 1e als beste uit de bus. Ook de individuele winnaar kwam uit de gelederen van het eerste. Hidde Wevers bleek de meeste parate kennis te hebben en ging er met deze prijs vandoor.

De quiz via Kahoot sloeg dusdanig aan dat daarna tot een uur of twaalf meerdere quizzen werden gespeeld onder het genot van een drankje. Al met al een geslaagde avond en iedereen bedankt voor de deelname.