JO19 wint nipt de derby tegen AZSV

Deze week stond AZSV JO-19 3 op het schema.
Toen de wedstrijd begon zette we al goed druk zodat AZSV vrij weinig aan het voetballen kwam. Hierdoor maakten we ook al vrij snel de 0-1 waar Mark een strakke voorzet gaf op Jurjen die hem erin kon tikken. Niet lang erna kwam ook de 0-2 door Jimmy. We bleven op dat moment goed druk zetten en zo kwam uit een counter waar Jurjen een voorzet gaf op Jimmy die één man uitkapte en zo de bal erin kon schieten wat de stand tot 0-3 maakte. Op dat moment ging het voor ons een stuk slechter waardoor AZSV kansen kreeg en daar ook gebruik van maakte en hierdoor de 1-3 maakte. De scheidsrechter vloot voor rust.
De tweede helft begon. We voetbalden iets beter dan het einde van de eerste helft maar alsnog bleef AZSV kansen creëren. Hierdoor maakte AZSV de 2-3. Wij kregen nog een aantal kansen maar deze werden niet benut totdat het op een corner aan kwam voor ons die werd opgezet door Bart die de bal zelf over de keeper heen schiet 2-4. Even later werd het al weer 3-4. Het bleef spannend maar uiteindelijk konden we met gerust de kleedkamers weer in.
Eindstand 3-4
Jimmy Dibbets