Wedstrijd verslag JO19-1

Op 11 maart 2017 stond de wedstrijd tegen Meddo JO19-1 op het programma.

We begonnen de 1e helft goed, en al snel werd de 1-0 gemaakt door Jimmy na een goeie pass van Sven. We waren de 1e helft veel in de aanval en een aantal kansen gehad. Even een keer paniek in de verdediging maar het bleef 1-0.

We begonnen de 2e helft slap, de duels werden niet gewonnen en Meddo kreeg meer kansen, en werd gevaarlijker. Daaruit viel dus ook al snel de 1-1 van Meddo, en later zelfs de 2-1. We hebben nog een paar kansen gehad in de 2e helft maar dat liep op niks uit, en Meddo die maakte de kansen wel af, dat leidde tot een 4-1 eindstand.

Niek Bussink