Wedstrijdverslag JO19-1 – Erix JO19-1

Op19 november stond de uitwedstrijd tegen Erix A1op het programma. In het begin van de wedstrijd ging het gelijk op met hier en daar een paar kansen. Met name Bredevoort had een paar goede kansen op een voorsprong. Toch kwam Erix op voorsprong door slecht uitverdedigen aan onze kant. Erix kwam in de eerste helft ook nog op 2-0. Een lange bal werd weggewerkt en opgevangen door Erix, vervolgens kreeg de spits van Erix iets te veel ruimte waardoor hij van afstand binnen kon schieten.

Rust 2 – 0

Na rust moesten we op jacht naar de aansluitingstreffer. Hier en daar kregen we ook wat kansen, maar deze kansen werden niet benut. Ook zat het niet altijd mee waar bijvoorbeeld een penalty aan onze kant ontnomen werd. Ook hierna bleven we op jacht gaan naar de aansluitingstreffer maar die kwam er uiteindelijk niet.

Eindstand 2 – 0

Aron Hoefman