JO19-1 verliest nipt met 0-1 van Almen

Op 4 maart 2017 stond de wedstrijd tegen Almen JO19-1D op het programma.

De wedstrijd begon en wij stonden vrijwel meteen onder druk. Almen hanteerde de lange bal en via hun snelle spitsen werden ze vaak gevaarlijk. Wij probeerden het voetballend op te lossen, maar dit leidde niet tot grote kansen. Halverwege de eerste helft kwam de lange bal goed aan bij een aanvalller van Almen en die maakte de kans af.

In de tweede helft kwamen wij iets meer aan voetballen toe en dit leidde dan ook meteen tot een aantal kansen voor ons. Bram en Sven konden een paar keer gevaarlijk schieten, maar helaas ging de bal er niet in en bleven we tegen een achterstand aankijken. Ook Almen bleef kansen creeƫren, maar Hidde hield ons een paar keer goed op de been. Aan het einde van de tweede helft werden wij niet meer echt gevaarlijk, waardoor de wedstrijd in een 0-1 nederlaag eindigde.

Koen Hoornenborg