Zwaar gehavend Bredevoort gaat hard onderuit

Op een zonnige zondagmiddag stond voor Bredevoort de uitwedstrijd naar Neede op het programma. De heenwedstrijd werd 0-1 door Neede gewonnen, hier op het eigen kunstgrasveld werd een lastige wedstrijd verwacht.

Door vele blessures en afwezigen sloten vandaag vanuit de O19 Cas Sheridan en Sem Blekkink aan en waren Dennis van Vreeswijk, Bram Navis, Deno Sheridan en Bas Voltman bereid na 90 minuten bij het tweede direct aan te sluiten bij het eerste. Heren, (wederom) hartstikke bedankt voor jullie inzet!

Dat het een lastige wedstrijd zou worden bleek niet het geval want het is vandaag nooit echt een wedstrijd geweest. Neede was vanaf minuut 1 tot en met 90 de dominante partij. Het thuisteam had veel de bal en probeerde via een lange pass naar de behendige buitenspelers voor gevaar te zorgen. Dit leverde Neede aardig wat kansen op maar echt in de problemen kwam Bredevoort niet. Dit veranderde vlak voor het rustsignaal nadat na zwak uitverdedigen een aanvaller kon binnen schieten en even later de rechtsbuiten de bal tegendraads het doel in schoot. Met een 2-0 stand werden de kleedkamers opgezocht.

De tweede helft werd Bredevoort volledig overklast, Neede bleef maar gaan en wist er nog 6-0 van te maken. Dit deed het thuisteam op overtuigende wijze.

Volgende week zondag staat de thuiswedstrijd tegen Rietmolen op het programma.